Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Як створити емоцію. Уроки творчого лідерства Найк

В наявності
Артикул: 9786178203207
419 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Опис
Уроки емоційного брендингу від Ґреґа Гоффмана — колишнього маркетингового директора Nike Під його керівництвом втілені найгучніші рекламні кампанії Nike із Кріштіану Роналду, Сереною Вільямс чи Леброном Джеймсом. Протягом двадцятисемирічної кар’єри Ґреґ Гоффман пройшов шлях від стажиста до маркетингового директора, сформувавши унікальний голос Nike і перетворивши звичайних споживачів на прихильників бренду. У світі, де маркетинг все більше керується даними, Гоффман вважає, що в основі найкращої роботи — людський зв’язок. Запрошуючи читачів за лаштунки Nike, він дає уроки зі створення потужного бренду, який полюблять люди, а ще навчає, як мотивувати команду працювати креативно. Свій метод роботи він називає «дизайн емоцій». І його головні секрети розкриває у цій книжці.
Характеристики
Автор 
Ґреґ Гоффман
Рік видання: 
2023
Сторінок: 
272
Тип обкладинки: 
Тверда
Вгору